Hejdå Sverige!

Nu åker jag om....uuh....1,5 timme:) TILL ITALIEN!!!
Klockan är nu 3.03 på morgonen och mamma och jag dricker te och äter rostmackor, Mmmmmm..
Det är nu 32 grader på Sardinien och strååålande sol! HELL YEAH DUDE:D!!!
Asso MATEN I ITALIEN o___O!!  Vaddå HEJ JAG KOMMER LEVA PÅ PIZZA OCH PASTA!?
PLUS att det finns AS heta killar där också;)! i THINK i'm gonna like it!!!
Men jag kommer sakna min Soffa skapligt mycket =/....OCH Mika såklart!!!!! Och min katt xD Keso...

Nyss hämtade vi också Tillan från Centralen, hon har precis kommit hem från Paris där hon såg Tokio Hotel som sagt, Open Air! NÄSTA TH konsert SKA jag med på :D Saknar alla TH fans så jävlans mycket =''')! Men NU ska jag bli brun;)
Ses snart!

//Viran

Kommentarer
Postat av: maria

KOLLA TÄVLINGEN I MIN BLOGG! (:

2008-07-05 @ 12:09:14
URL: http://miaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0