Italieen!

Imorgon åker jag till Italien:D! Så jefla najs!
Men innan ska jag träffa Soffo en stund, ta en kaffe eller så! Jag kommer sakna henne skit mycket, OCH Mika<3
Jag måste packa klart nu, jag är så jävla seg på den fronten! Usch!

Imorgon kommer min kära syster hem frn Paris:D Hon har sett Tokio Hotel där, det var tydligen skithäftigt!!
Fyverkerier och scener från Tokio Hotel zimmer 483 DVD:n! Hade VERKLIGEN velat vara där =/......
Men men! Imorgon ska jag och Mamma köpa skor till mej, jag har inga klackskor nu och jag måste ha med mej ett par till Sardinien:)

Langar med lite italienska bilder ;) hehe


Pasta!!! ÄLSKAR
f

A LA PIZZAA ;)
u

Sardinien<3
yr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0