NO MORE SCHOOL!!!

Nu har jag precis haft skolavslutning, så JÄVLA SKÖÖÖNT:D!!! Ingen mer grundskola, hellooo gymnasiet!
Nu är jag ledig i 10 fucking veckor! Ååååh sweeet sweet life<3
Idag efter skolavslutningen tog mamma ledigt för dagen och så åkte vi till Lågängens fik, som är SKITMYSIGT,ligger precis vid en fårhage och med en massa röda bond hus xD Fast FAN va dyrt de va=/!! Men men, jag åt en grillad Chevré macka med baguette! SÅ CP GOTT! Vi satt och pratade i typ en timme, sen åkte vi och shoppade:) Jag köpte en lååång strand klänning och ett vitt sommar linne:)! Och mamma köpte också lite grejsor!

Ikväll ere fan FEST, På me nya kläder och smycjen and PARTEY:D!
Imorgon ere ÖS-Festival med Adam Tensta, den jävla snobben, HAHA.....ska allt köra med honom!!!
Ses sen:)
//Virran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0