Solaa!

Yoyo,
 
har nu legat och solat i två timmar! Och jag har bränt mig lite smått på axlarna men annars e ja fan brun:D Bruna ben och mage nu iaf! Jag måste ju få lite grund bränna nu innan Italien:)! Där ska jag STEKAAA!!
Idag ska mamma och pappa se när amanda uppträder i Åkersberga och jag ska bara ta det lungt hemma och se på film ikväll antaglige med Mikoj, måste nog ut och gå lite ikväll också! Missade det nu imorse!
Igår kom Mirre hit och slaggade, hon skulle på nån dans audition tror ja? Aaa och hon kunde inte sova hos sin polare så det blev här ist! Men dom gick upp as tidigt imorse, Tillan och hon så jag vaknade typ vid 9 sen!

Om 4 dar har jag NO MORE TORSVIK! Jag e så JÄÄÄVLA LYCKLIG! Och på måndag så kommer kanske Ida hit för att färga håret på Souk så då ska man antagligen träffa henne en snutt! Nu på måndag ska jag sjunga and i love him med beatels, Sen ska jag sjunga på niornas lunch med Hjalmar, I'm Yours-Jason Mraz, sen Somwere over the rainbow- Eva Cassidy på avslutningen, NERVÖS!?


Lägger in en ASHET bild på mig nu när jag e färdigsolad:D!!!!!!!111ettett

EUUW

Kommentarer
Postat av: VAlerie

IUUUUIUUUUUUUUIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

FAN VA DU ÄR ÄCKLIG ELVIRA HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH O HERRE JÄVLAR

2008-06-07 @ 21:07:32
URL: http://valerietorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0