Är sjuk=/

Hallo:)

Är sjuk idag, har feber och ont i huvudet =(
Fyfan! Aja.. Tillan fick reda på att jag var det så hon smsade och sa att hon hade köpt jordgubbar till mig:'') Gullunge hon e rå;)
Jag åkte till skolan vid typ 11 för att hämta lite plugg saker och på vägen hem möter jag Tillan, yeeey:D
Nu sitter jag hemma och hon är därnere:) Jag ska pallra mig till min säng och sätta på någon Disney film och sen somna! Jag e så jäävla trött! Sover typ ALDRIG!

När jag kom till skolan idag för att hämta alla mina pluggböcker såg jag Günther och den personen förstörde min dag! Sofia och Mika vet vem jag menar ;-)!!

Langar med en bild på mig och Tills från igår:)<3

image89


Kommentarer
Postat av: soffo

Oh that motherf , saken kallas numera boris, något mer diskret lix
krya på dig gumman

2008-05-16 @ 14:26:18
URL: http://boffoo.blogg.se
Postat av: Elviraa

HAHA jaa!!
Juustee Booriis vare ja!
TACK

2008-05-16 @ 23:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0