Bill kaulitz interview NEW!

Bills FÖRSTA interview efter operationen:)

Han är så söt när han skrattar mitt i sin mening:'')<3



ÖVERSÄTTNING:

"Han skrämde fansen, under flera veckor kunde han inte prata. Men nu är den tillbaka, det framgångsrika bandet Tokio Hotels röst. I en exklusiv intervju med BILD berättar sångaren Bill vad han gick igenom.

Precis så här var det för mig. Ingenting fungerande. De sa, &rdquo;ok, om vi inte tar bort det så kommer det fortsätta att komma tillbaka och du kommer inte att kunna fortsätta sjunga&rdquo;, och det var väldigt chockerande nyheter efter den veckan&hellip; efter allt velande fram och tillbaka. Efter de mer positiva nyheterna i mitten och sen alla motgångar. Det var vid den tiden som jag visste, ok, nu kommer jag vara ur form under minst fyra veckor.

Operationen var vad som skrämde mig mest, att vara helt nedsövd och så, det drar ner än rätt mycket. Innan hade jag sett en skräckfilm. Och där var en man&hellip; Jag kommer inte ens ihåg namnet på filmen&hellip; Men i alla fall, där var en man och han var nedsövd men han märkte fortfarande vad som hände runt omkring, men kunde inte säga något. Han låg verkligen där och läkarna trodde allting var ok &ndash; de skulle operera hans hjärta &ndash; och de börjar öppna upp honom och han är fortfarande vid medvetande och vill säga till dem, men han kan inte för han kan inte röra sig. Och jag tittade på sånt, självklart innan min operation och tänkte för mig själv, ok det viktigaste är att jag är helt utan medvetande och inte märker någonting. Det var verkligen det viktigaste för mig.

Under 4 veckor var han helt ur form. Sångaren var inte ens tillåten att lyssna på sin egen musik. Artonåringen spenderade tiden ensam framför tv:n, skrev entusiastiskt och var dessutom oroad över sina fans.

Allt som kom från fansen var otroligt, och även deras reaktioner. Jag tänkte, &rdquo;Omg, förhoppningsvis är de inte arga på mig på grund av detta&rdquo;, och det hjälpte verkligen att se att alla är oroliga och att alla på något sätt är där för att gå igenom detta med mig utan att lämna mig bakom. Det hjälpte mycket under tiden. Det var en hel del väldigt söta saker&hellip; en tjej skickade en halsduk (??) eftersom hon självklart inte visste exakt vad som var fel med mig.Men ja, de skickade också inhalatorer och massa mer&hellip; det var otroligt. Jag har en hel sida av kylen full med saker och sen finns det flera låder med dubbletter. Så, det är helt fantastiskt. En massa saker har kommit, och jag tror inte jag skulle kunna se allt, men i alla fall en större del av det.

Uhm&hellip; Jag tror att jag ser fram emot att stå på scen igen, se folket, från &rdquo;the crew&rdquo; och att verkligen se alla människor igen. Och mest alla fans. Att få det bekräftat att jag kan stå där igen med en mikrofon i handen och att något faktiskt kommer ut. Och att jag kan få folk, publiken glad. Det var det värsta för mig, att turnen var tvungen att ställas in och att alla besvikna fans, som hade väntat framför arenan, var tvungna att gå hem. De hade sett fram emot konserten så länge. Jag kan föreställa mig hur tråkigt det måste varit, och ja, jag är otroligt ledsen för allt. Jag är väldigt förväntansfull inför att stå på scen igen och kunna göra alla människor lyckliga."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0