HAHA

Igår var SKITKUL:D Brorsan skjutsade mig till mörby centrum och där väntade jag på att Cina skulle komma:)
Efter typ 10 min kom hon och hennes kompis Alexandra:D Hon var skittrevlig och jätte rolig att vara med! As go tjej helt enkelt:)<3
Vi gick från Mörby hem till Cina i med Alexandras mosters hund,
FELIX :D!!
Skitsöt vovve:D
Sen när vi kom hem till henne gick först Alexandra och lämnade hunden och hämtade lite sovkläder och så! Medan hon var hemma satt jag och Cina och åt glass uppe på hennes rum och pratade:) Det var släkt i rummet med en massa ljus omkring, jättefint vare!
Sen kom då Alexandra så vi tog roliga bilder:D Sen snackade vi till
3 på natten:'')!
Vi snackade lite om Cinas Tjejmiddag och så:)

Lite bilder från igår:)

Cinas rum
image50

     Alexandra:D   ¨
 Vi tre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0