Hemmakväll...

Jag hatar egentligen att vara hemma själv för då har en viss person fått min att tänka mer....allmänt! Jag oroar mig över saker som jag inte ens borde tänka på om 10 år! Jag har en sådan tyngd på mina axlar så det är sjukligt! Jag överdriver jag vet men ibland känns det inte så! Jag tänker liksom på ekonomiska problem, personliga problem, YTLIGA problem...ALLT kort sagt! Faan Elvira!
Jag borde inte tänka på detta och det ska verkligen inte vara så att jag måste vara med någon hela tiden bara för att jag inte vågar ta itu med mig själv? Det är inte världens I-lands problem men jobbigt är det! Jag behöver verkligen prata med mamma...och hon är vid Kristinas Sommartorp denna helg!

Jag har märkt nu hur beroende jag verkligen är av min mamma! När hon inte är hemma på kvällarna eller på nätterna blir jag alldeles ivrig, jag pratar liksom med henne 24/7!! Låter barnsligt men jag visste det inte ens själv innan! Men jag ska inte ringa och störa henne nu när hon njuter av sin ledighet:)<3

IMORGON
däremot ska jag på dagen till Cosmo Nova och se på en DINOSAURIE film:D!! MED PAPPA! Ovanligt;)
Sen på kvällen ska jag antingen vara med Carl eller se Bring Me The Horizon med Aleck:)....Hmmmm får se:)

Godnatt ivf, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0