Jason Mraz At Rix FM Festival

OMG va bra Jason va igår!! Shiiit, och snygg va han med! Herre min gud!
Han körde först Fly me to the moon, sen the Remedy och sist I'm yours och lite covers! SKIT bra verkligen!
Jag ska LÄTT till hans spelning på Bengans imorgon:D!!
Looove hiim:'')
HAHA,
tillan blev helt galen i honom så hon ska antagligen med till Bengans;)!

Seriöst
, Mika är den bästa vänen man NÅGONSIN kan ha!! Jag var själv i stan i två timmar för jag kunde inte få tag på Ida och Lina så jag ringde henne och hon bah: Va eru själv? Aahmen visst jag kommer! Och hennes buss gick liksom om 4 minuter och  det tar typ en 35 minuter att komma in till Centralen från där vi bor! DU ÄR EN ÄNGEL!

I alla fall:) Här kommer några Videos jag spelade in från JASON MRAZ IGÅR:D!! Haha sorry about the screaming men man blir så glad :D

INTROT:


Jason mraz kör I'm Yours! Ni måste se vid lite mer än halva för då sjöng han och sen skulle vi härma med assköna ljud xD!

Kommentarer
Postat av: anneli

Jason är grymt bra ! (:

2008-05-16 @ 13:19:53
URL: http://annelilinder.blogg.se
Postat av: elvira

I KNOW! Jason ÄGER!

2008-05-16 @ 23:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0