Lördagen!

Hallooo people:) Idag vaknade jag 11.00, somnade typ 4:P då käkade jag frukost med matilda och sen så så satt jag mamma och tillan i soffan i vardagsrummet och diskuterade/pratade i en timme typ! Sen ville jag gå ut så jag gick EN OCH EN HALV MIL!!!! HEEEELT sjukt att jag ens orkar:P!!
Sen när jag kom hem efter typen timme var Erik, MY BROO hemma:D!! Jag har saknat honom så jäävla mycket och nu ska han flytta permanent till Sthlm:)<3!!! ICH BIN HAPPIII!!!

Ikväll ska fan ÅTTA pers är här och pappa har stått och skurit i två stora, fetto kött bitar och det blev sammanlagt 15 bitar....TILL ÅTTA PERS :P!!
HELLOOO WE ARE THE FAT FAMILY xD
Vi ska grilla and that i like ;)

Senare ikväll så ska jág hem till Cina som bor Danderyyyyd:P Lidingö VS Danderyd...Hmmmm:P??
Vi ska bara ha mysigt och gå igenom bilder från Kjesäter och prata! Ååååh vad jag älskar att snacka med den flickan<3

Puss


DAGENS LÅT:
Kat Deluna Feat Busta Rhymes- Run the show


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0