När vi såg Tokio Hotel/ Konserten

Videon från när vi såg TH utanför Sheraton:'')<3
HAHA alla typ drar i varandra och det var en tjej bakom mig som var HELT galen i Gustav så hon typ rev mig på ryggen och aa..herregud:P

HAHA lägg märke till Madde som säger i slutet: JAG FICK GUSTAVS!!! xD




HAHA omfg :P "Übers ende der welt" från konserten!
Mitt i ALLTING så släktes HELA arenan bara! Jag och Tillan satt liksom och snackade om något HELT annat och så POFF så hörde man introt av när TOM spelar i början själv på sin gitarr! ALLT SLÄKTES PÅ EN SEKUND, HELA ARENAN!
Ni märker ju när Tom börjar spela, det är då ALLA skriker som mest i videon :P






Stigande skrik typ 20 min innan konserten börjar!

Kommentarer
Postat av: Valerie

OMFG DE LÅTER SOM VÄRSTA NÄR TITANIC GÅR UNDER! SHIIIIIITTKHLAFB;F

2008-05-01 @ 17:57:05
URL: http://Valerietorn.blogg.se
Postat av: Viran

Hahah aa ja vet vallie:P Helt sjuukt
Jag fick typ tinitus efter allt:P!

2008-05-01 @ 18:41:18
URL: http://viraans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0