Rix FM Festival PLUS Colin Farrell

Heey leute:)
Imorgon klockan 6 i Kungsan är det Rix FM Festival och det rycktas om att Jason Mraz ska spela och sjunga där :D? HOPE SO! Isf filmar jag!
Kom dit om ni kan alla som bor i Sthlm!

Herre min skapare o__O!
När gud skapade den perfekta mannen skapade han fan COLIN FARRELL!! AAAAAAH sexobjekt!
Såg nyss en film med honom som ALLA borde se, "Arturo bandini" heter filmen och ni MÅSTE se den. Selma Hayek är med i den också!

Allvarligt, han är den snyggaste, sexigaste , mest perfekta mannen i hela världen! Och han e typ 35 nu och har fru och barn....fan:P xD Satsar på sonen då....som typ e 3 xD

Här kommer några bilder på Colin<3


O__o seriöst hörni!
image84


BILDER FRÅN SJÄLVA FILMEN JAG SÅG:
image85

image86

Holy shiiiiit
image87

Kolla på honom!.......!!!!11ett
image88

Aja, nu ska jag gå och lägga mig och drömma om Colin:'D<3

Puss godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0