Valborg

Heey leute:D Igår var det skit kul:)!
Från klockan 5 till 8 på kvällen var jag och tillan och en MASSA polare på grönan, det var riktigt kul.
Jag fick också träffa Amelie som jag inte träffat på år känns det som. Vi gick i spökhuset, typ en grupp på 10 pers och jag ramlade och fick typ alla på mig xD Tillan trodde jag var ett spöke som kravlade på marken så hon sparka mig rakt på benet...AJ:P!

Sen drog jag vid typ 8 och mötte då Valerie och hennes kompis Verena:) Jag fick sällsis till Karlaplan och åkte sen hem till Lidingö.
Där mötte jag sen Mika, Soffo, Johanna, Patrick och Erik:) Vi tog bussen hem till patrick och mös där:)

Sen åkte jag hem vid halv ett och somnade som ett spädbarn!

Aja, idag ska iaf jag vara med min mami<3 Hon ville vara med mig så vi ska hitta på nått hon och jag:)

Hoppas ni alla hade en bra Valborg:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0